تاورکرین گیربکس قلاب بزرگ (شفت درام 100)

تاورکرین گیربکس قلاب بزرگ (شفت درام 100)

به عنوان یک تولید کننده و وارد کننده در زمینه تاورکرین و آسانسور کارگاهی ، ما خدمات متنوعی را برای مشتریانی که نیاز به تجهیزات کامل دارند ارائه می دهیم. همچنین ما برای تمام قطعات یدکی تاورکرین و آسانسور کارگاهی خدمات گوناگونی را ارائه می دهیم. این مجموعه با داشتن تیم فنی و باتجربه قادر به ارائه خدمات پس از فروش برای حل تمام مشکلاتی که مشتریان با آن مواجه می شوند است، و همچنین مفتخریم خدمات کارآمد ما توسط همه مشتریان ما در سراسر ایران مورد تایید است.

در تاورکرین گیربکس قلاب RCS یک دستگاه کاهش دهنده سرعت مکانیزم قلاب است که بین الکتروموتور و درام متصل می شود که از مجموعه ای از چرخ دنده ها (دنده PV 19 دندانه، دنده GV 38 دندانه، دنده 99 دندانه) و چرخ دنده های کرانویل و پینیوم تشکیل شده است. شفت الکتروموتور نورد با سرعت بالا به کاهنده متصل می شود و سرعت با انتقال چرخ دنده ها کاهش می یابد.

گیربکس های ما از بهترین مواد اولیه و ماشین‌های ریخته‌گری پیشرفته ساخته شده است، تا کاهنده ما انتقال صاف و عمر طولانی‌تری داشته باشد.

سیم-پیچی-سلمان-صنعت-پیشرو-سلمان-تاورکرین-جرثقیل-برج-تاور-پوتن-پتن-لیبهر-ریشیر-زوملاین-tower-crane-potain-liebherr-richier-zoomlion-manitowoc