تاورکرین فن الکتروموتور گردان و شاریوت چین

تاورکرین فن الکتروموتور گردان و شاریوت چین

تاورکرین فن الکتروموتور گردان و شاریوت چین

به عنوان یک تولید کننده و وارد کننده در زمینه تاورکرین و آسانسور کارگاهی ، ما خدمات متنوعی را برای مشتریانی که نیاز به تجهیزات کامل دارند ارائه می دهیم. همچنین ما برای تمام قطعات یدکی تاورکرین و آسانسور کارگاهی خدمات گوناگونی را ارائه می دهیم. این مجموعه با داشتن تیم فنی و باتجربه قادر به ارائه خدمات پس از فروش برای حل تمام مشکلاتی که مشتریان با آن مواجه می شوند است، و همچنین مفتخریم خدمات کارآمد ما توسط همه مشتریان ما در سراسر ایران مورد تایید است.

الکتروموتور فن یک موتور الکتریکی سه فاز است که به عنوان خنک کننده استفاده می شود. این سری موتورها با ظاهر منحصربفرد، درجه حفاظت IP55، عایق کلاس F و عملکرد خوب صرفه جویی در انرژی می توانند به کلاس بازدهی بالا مطابق با استانداردهای بین المللی برسند که آن را به محصولی ایده آل برای صرفه جویی در انرژی و عمل خنک کننده الکتروموتورها تبدیل کرده است. علاوه بر این، دارای ویژگی های خوب دیگری مانند گشتاور راه اندازی بالا، نویز خفیف، لرزش کم، ساختار بهینه، عملکرد راحت و غیره اشاره کرد.

سیم-پیچی-سلمان-صنعت-پیشرو-سلمان-تاورکرین-جرثقیل-برج-تاور-پوتن-پتن-لیبهر-ریشیر-زوملاین-tower-crane-potain-liebherr-richier-zoomlion-manitowoc