آسانسور کارگاهی دنده ترمز الکتروموتور آسانسور کارگاهی GJJ

آسانسور کارگاهی دنده ترمز الکتروموتور آسانسور کارگاهی GJJ

به عنوان یک تولید کننده و وارد کننده در زمینه تاورکرین و آسانسور کارگاهی ، ما خدمات متنوعی را برای مشتریانی که نیاز به تجهیزات کامل دارند ارائه می دهیم. همچنین ما برای تمام قطعات یدکی تاورکرین و آسانسور کارگاهی خدمات گوناگونی را ارائه می دهیم. این مجموعه با داشتن تیم فنی و باتجربه قادر به ارائه خدمات پس از فروش برای حل تمام مشکلاتی که مشتریان با آن مواجه می شوند است، و همچنین مفتخریم خدمات کارآمد ما توسط همه مشتریان ما در سراسر ایران مورد تایید است.

چرخ دنده ها بخش اصلی کاهنده گیربکس های چرخشی است.

کاهش سرعت با انتقال دنده ها انجام می شود. که از چرخ دنده های بزرگ و چند دنده کوچک تشکیل شده است به همین دلیل به آن گیربکس می گویند.

محصولات اصلی ما آسانسور کارگاهی و قطعات یدکی مانند گیربکس، الکتروموتور، بخش دکل، پاراشوت است، همچنین قطعات تاورکرین نوع فرانسه و تولید باکیفیت داخلی است. که برخی از قطعات تشکیل شده است از پین، پیچ، مکانیک مختلف، و قطعات یدکی، جعبه کنترل، جعبه مقاومت و قطعات یدکی، اتاق درایو و قطعات یدکی، سیم بکسل، قرقره، کابل و غیره.

ما همچنین می توانیم هر بخشی از تاورکرین و آسانسور کارگاهی مانند مکانیزم بالابر، مکانیزم چرخشی و غیره را تامین کنیم.

سیم-پیچی-سلمان-صنعت-پیشرو-سلمان-آسانسورکارگاهی-آسانسور-آلیماک-جی-جی-جی-پاپصیران-ایستاصدر-اهرمکو-passenger-hoist-elevator-alimak-gjj