آسانسور کارگاهی لنت لوبیایی بزرگ و کوچک الکتروموتور آلیماک

آسانسور کارگاهی لنت لوبیایی بزرگ و کوچک الکتروموتور آلیماک

به عنوان یک تولید کننده و وارد کننده در زمینه تاورکرین و آسانسور کارگاهی ، ما خدمات متنوعی را برای مشتریانی که نیاز به تجهیزات کامل دارند ارائه می دهیم. همچنین ما برای تمام قطعات یدکی تاورکرین و آسانسور کارگاهی خدمات گوناگونی را ارائه می دهیم. این مجموعه با داشتن تیم فنی و باتجربه قادر به ارائه خدمات پس از فروش برای حل تمام مشکلاتی که مشتریان با آن مواجه می شوند است، و همچنین مفتخریم خدمات کارآمد ما توسط همه مشتریان ما در سراسر ایران مورد تایید است.

لنت ترمز آسانسور کارگاهی از صفحه فولادی، یک لایه عایق حرارتی به صورت چسب و لنت تشکیل شده است. جهت مقاومت در برابر زنگ زدگی از صفحه فولادی استفاده شده و در فرآیند رنگ آمیزی و چسب نگهدارنده لنت روی صفحه فولادی در دمای بالای 1000 درجه کوره برای تضمین کیفیت قرار داده شده. لایه عایق حرارتی از مواد غیر انتقال دهنده حرارت به منظور عایق حرارتی تشکیل شده و صفحه لنت از مواد اصطکاکی و چسب تشکیل شده است. هنگام ترمزگیری، روی دیسک ترمز یا درام ترمز فشرده می شود تا اصطکاک ایجاد کند تا به هدف کاهش سرعت ترمز دست یابیم. در نتیجه با اصطکاک، لنت به تدریج فرسوده می شود.

سیم-پیچی-سلمان-صنعت-پیشرو-سلمان-آسانسورکارگاهی-آسانسور-آلیماک-جی-جی-جی-پاپصیران-ایستاصدر-اهرمکو-passenger-hoist-elevator-alimak-gjj