تاورکرین الکتروموتور قلاب 40.5کیلووات تیپ جدید

تاورکرین الکتروموتور قلاب 40.5کیلووات تیپ جدید

تاورکرین الکتروموتور قلاب 40.5کیلووات تیپ جدید

به عنوان یک تولید کننده و وارد کننده در زمینه تاورکرین و آسانسور کارگاهی ، ما خدمات متنوعی را برای مشتریانی که نیاز به تجهیزات کامل دارند ارائه می دهیم. همچنین ما برای تمام قطعات یدکی تاورکرین و آسانسور کارگاهی خدمات گوناگونی را ارائه می دهیم. این مجموعه با داشتن تیم فنی و باتجربه قادر به ارائه خدمات پس از فروش برای حل تمام مشکلاتی که مشتریان با آن مواجه می شوند است، و همچنین مفتخریم خدمات کارآمد ما توسط همه مشتریان ما در سراسر ایران مورد تایید است.

در تاورکرین یا جرثقیل برجی انواع متنوعی الکتروموتور وجود دارد که شامل الکتروموتور قلاب، گردان، شاریوت و ریل است که این الکتروموتور ها از طریق کوبل شدن به گیربکس ، با انتقال نیرو از الکتروموتور با دور نامی بالا به حرکت درآمده و به گیربکس انتقال مییابد، و این عمل باعث جابه جایی بار از نقطه ای به نقطه دیگر می شود.

این الکتروموتورها به صورت وارداتی و یا تولید داخل بوده و از بهترین مواد اولیه و ماشین‌های ریخته‌گری پیشرفته ساخته شده است، تا الکتروموتور ما راندمان بالا و عمر طولانی‌تری داشته باشد.

سیم-پیچی-سلمان-صنعت-پیشرو-سلمان-تاورکرین-جرثقیل-برج-تاور-پوتن-پتن-لیبهر-ریشیر-زوملاین-tower-crane-potain-liebherr-richier-zoomlion-manitowoc