آسانسور کارگاهی گیربکس آلیماک

آسانسور کارگاهی گیربکس آلیماک

به عنوان یک تولید کننده و وارد کننده در زمینه تاورکرین یا  جرثقیل برجی و آسانسور کارگاهی ، ما خدمات متنوعی را برای مشتریانی که نیاز به تجهیزات کامل دارند ارائه می دهیم. همچنین ما برای تمام قطعات یدکی تاورکرین و آسانسور کارگاهی خدمات گوناگونی را ارائه می دهیم. این مجموعه با داشتن تیم فنی و باتجربه قادر به ارائه خدمات پس از فروش برای حل تمام مشکلاتی که مشتریان با آن مواجه می شوند است، و همچنین مفتخریم خدمات کارآمد ما توسط همه مشتریان ما در سراسر ایران مورد تایید است.

مکانیزم انتقال نیرو از 2 یا 3 الکتروموتور و گیربکس محرکه آسانسور کارگاهی استفاده می شود این مجموعه شامل یک الکتروموتور سه فاز، لنت و دیسک، یک کوپلینگ انعطاف پذیر، پوسته حلزونی، دنده برنجی و ماردون، یک چرخ دنده پینیوم، بوبین ترمز و یک خلاص کن الکتروموتور است.

سیستم سه محرکه از سه الکتروموتور 11 کیلووات، سه گیربکس و سایر اجزا تشکیل شده است که با ظرفیت 3 تن میتوان به کار برد، همچنین سیستم دو محرکه از دو الکتروموتور 11 کیلووات، دو گیربکس و سایر اجزا تشکیل شده که با ظرفیت 2 تن شناخته می شود.

سیم-پیچی-سلمان-صنعت-پیشرو-سلمان-آسانسورکارگاهی-آسانسور-آلیماک-جی-جی-جی-پاپصیران-ایستاصدر-اهرمکو-passenger-hoist-elevator-alimak-gjj